המדריך המלא להקמת חברת סטרטאפ

לכולנו עולים לפעמים רעיונות בראשנו. את חלקם, אנו פוטרים מיד כחלומות לא הגיוניים או כבלתי ישימים, אך מפעם לפעם מגיע רגע של הברקה ואיתו התובנה – “זה יכול לעבוד!”. כעת, מתחילה העבודה האמיתית. הדרך אל יישום הרעיון שלך למוצר או שירות פרקטי היא ארוכה ומורכבת והפער בין הרעיון המבריק ובין הקמת חברת סטארטאפ מצליחה הוא עצום. עם זאת, עם נחישות, דבקות במטרה וייעוץ מקצועי נכון לכל אורך הדרך, הדרך שלך אל הסטרטאפ הבא כבר סלולה. לאורך השנים, ליווה עורך הדין תמיר לוי יזמים צעירים רבים בצעדיהם הראשונים וסייע להם להקים את היסודות המשפטיים והמנהליים לסטרטאפ מצליח. אז מתי נדרש עורך דין לפתיחת חברה חדשה ומהם צעדי היסוד להקמתה? אלו כמה מהשלבים המרכזיים בתהליך הזה.

הגדרת בעיה

עיקרון היסוד שצריך להנחות אותנו הוא שכל רעיון מוצלח אמור לספק מענה לבעיה מסוימת. ייתכן שלקהל היעד שלך אין עדיין מושג אפילו שיש להם את הבעיה הזו, אך בסופו של יום – רעיון הוא פתרון. זה חייב להיות הלך הרוח שלך בשלבי הפיתוח של הרעיון ולכן בשלב הראשוני ביותר, עליך לזהות את הבעיה. אלו כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמנו:

  • האם זו בעיה או תשוקה שרבים מתמודדים עמה או שמדובר בנושא נישתי?
  • האם בעיה זו רצינית מספיק כדי להצדיק פתרון?
  • באיזו תדירות מתרחשת הבעיה?
  • אילו מן קהלים מתמודדים עם הבעיה הזו לעתים קרובות?

גיוס צוות

עכשיו, כשהרעיון ברור וחד לחלוטין, זה הזמן למצוא בעלי מקצוע שמאמינים בו ויוכלו לסייע לך לפתח אותו. חשוב שנמצא אנשים שאפתנים ושיתלהבו מהפרויקט שלך. הקריטריונים שצריכים להנחות אותנו הם כישרון, ניסיון מקצועי, אך יותר מכל – חשיבה יצירתית ואמונה ברעיון. אנשי פיתוח מוצר, מומחים פיננסיים לקידום המדיניות החשבונאית שלך, עורך דין לפתיחת חברה ולבניית מדיניות משפטית מקיפה, יזמים, מגייסי הון, אנשי משאבי אנוש – ככל שנגייס אנשים נאמנים ומחויבים יותר, כך נבנה צוות מגובש ומוכוון מטרה.

בניית תקציב וגיוס הון

בסופו של יום, כדי לנוע מרעיון לפיתוח מוצר, נדרש הון. זהו הדלק שמאפשר לסטרטאפ להמשיך לנוע. בשלב הראשוני ביותר, יהיה עלינו להשיג הון עצמי כדי להניע את התהליכים הראשונים, לגייס צוות ולמצוא מתחם משרדים לעבוד בו. עם זאת, ככל שהזמן יחלוף, יידרשו משקיעים כדי להניע את תהליכי הפיתוח היקרים באמת. סבבי גיוס הון דורשים היכרות עם השוק המורכב הזה ומיומנויות משא ומתן. לכן, חשוב שנסתייע מומחים בשלב זה שיסייעו לנו למצות את המיטב מהתהליך.

חשוב להיוועץ עם עורך דין לפתיחת חברה באופן מסודר

מעבר לעובדה שליווי עורך הדין יאפשר לך להקים את החברה ולרשום אותה ברשם החברות בצורה מסודרת ובראש שקט, הידע המשפטי שלו יעניק לך את הביטחון כי הדברים מתנהלים באופן חוקי וימנע סיבוכים משפטיים מיותרים. עם זאת, הסיוע המקצועי של עורך הדין שלך רק מתחיל בנקודה הזו. ככל שילווה אותך עורך דין בעל ניסיון בייעוץ לסטרטאפים, יהיה באפשרותך ללמוד לא מעט מההיכרות שלו עם העולם הזה. עורך הדין יוכל לנסח עבורך הסכמי שירות, פיתוח, ספקים והעסקה, לסייע לך להגדיר בצורה מדויקת ושמשרתת את האינטרסים שלך את כל ההיבטים המשפטיים של תהליכי הפיתוח והיציאה לשוק ולקבל ייעוץ בכל שלב במסע של החברה שלך – ממיזוגים ורכישות ועד להנפקות בבורסה.

משרד עורכי הדין תמיר לוי מלווה אותך לכל אורך הדרך מהרעיון הראשוני ועד לניהול השוטף של הסטרטאפ שלך. בכל שלב, עומד לרשותך ידע משפטי רחב יריעה המגובה בניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם הסטרטאפים. למידע נוסף, ניתן להשאיר פרטים באתר עוד היום.

נשמח לשמוע ממך

צוות המשרד זמין עבורך בכל עת וישמח לסייע לך בכל הנדרש. לקבלת מענה על כל שאלה, לתיאום שיחת ייעוץ וכדי להתחיל לרתום את כל הערך המוסף של משרדנו אל הצמיחה של הארגון שלך, ניתן לפנות אלינו כעת.

Call us 24/7

לשליחת בקשה

    פנו אלינו

      Contact us