טכנולוגיית ה -NFC משנה את עולם האמנות מהיסוד

קשה להסתובב היום בעולם בלי להיתקל במונח NFT. אם הטכנולוגיה החדשה לסחר ביצירות אמנות ותכנים דיגיטליים צברה פופולריות בשנים האחרונות, אין ספק שמשבר הקורונה הציב אותה במרכז הבמה. היכולת לנהל מכירות פומביות ולקדם עסקאות סביב יצירות אמנות מרחוק ובלחיצת כפתור, הפכו כיום את ה-NFT לאפיק סחר אטרקטיבי מאין כמוהו. יצירות דיגיטליות נסחרות כיום במיליונים ברשתות בלוקצ’יין מובילות ובמובנים רבים, מדובר בדבר הבא בעולם היצירה. למה זה בעצם קורה? אלו כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

הזדמנויות יוצאות דופן לאומנים מתחילים ולא מוכרים

הרשתות החברתיות הובילו לחשיפתם של יוצרים רבים שבעבר לא היינו יכולים להתוודע אליהם. אם בעבר היו אמנים נדרשים להיות חלק מברנז’ה ולמצוא את מקומם במוסדות אקסקלוסיביים, הרי שהיום המדיום הדיגיטלי מוריד משמעותית את חסמי הכניסה ליוצרים. כעת, ה-NFT הופך את התהליך הזה לפשוט אף יותר. יוצרים יכולים לסחור ביצירות שלהם ללא כל צורך במתווכים, סוחרים או גלריות ובסופו של יום, להפיק יותר רווח מהיצירה שלהם.

האתגר המרכזי, כמובן, הוא שההיצע עשוי להיות גדול מתמיד וגם יוצרים מוכרים עשויים להתחרות על תשומת הלב בתוך ים התוכן. זה למעשה ידרוש מכל יוצר להיעשות למשווק דגול, אך אלו שיעמדו באתגרים הללו ויצלחו את שלל המורכבויות המשפטיות, ייחשפו לשוק עצום.

גישה נוחה מתמיד לשוק הגלובלי

כמו בכל דבר דיגיטלי שנסחר באינטרנט, גם עם NFT קל מאוד להיחשף לקהלים בינלאומיים. כמובן שבדרך לחשיפה הזו, יהיה עליך לצלוח מגבלות רגולטוריות באזורי השיפוט השונים, אך עם ייעוץ משפטי נכון יהיה באפשרותך להפיץ את היצירה שלך בהיקפים גדולים משאי פעם ציפית ושמתפרשים הרבה מעבר לקהילה המקומית שלך.

מערכת יעילה לקבלת תמלוגים

לעתים קרובות משהיינו רוצים להאמין, אמנים רבים מחמיצים את הרווחים המגיעים להם ביושר משימוש ביצירתם. גם אם במכירה הראשונית הופקו רווחים, לא פעם התמלוגים אינם משולמים כראוי. בין אם הדבר נגרם עקב מערכת תשלומים בלתי יעילה, העתקות ושכפולים או שלל נסיבות נוספות, אי תשלום תמלוגים גרם לאמנים רבים לאורך ההיסטוריה להרוויח על עבודתם רק שבריר ממה שהיא שווה בפועל. אנשים רבים מופתעים לגלות כמה מעט אפילו האומנים הידועים ביותר הרוויחו במהלך הקריירה שלהם.

עם NFT קל מאי פעם להגדיר אחוזי תמלוגים קבועים על כל מכירה ולהחיל אותם במערכת יעילה ועקבית. במובן הזה, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת להבטיח לאומנים תנאים טובים מתמיד ולאפשר להם להפיק מהיצירות שלהם רווחים הוגנים ומשתלמים.

מערכת נוחה מתמיד לאספנים

בכל פעם שמשהו מהעולם האנלוגי הופך לדיגיטלי, גורם הנוחות הוא אחד מהמרכזיים שמשחקים תפקיד. לא רק שקל יותר ליצור קבצים דיגיטליים להפיץ אותם באופן המוני ולסחור בהם, קל יותר גם לרכוש, לאחסן ולהעבירם ממקום למקום. לכן, ה-NFT הוא גם כלי נוח במיוחד לאספנים ושוחרי אמנות. מדובר בציבור שעבר נאלץ לקחת חלק באירועים ובמעגלים רבים ומגוונים על מנת לתחזק את התשוקה שלהם. כעת, כל היצירה העולמית זמינה להם מהמחשב בבית.

אנו במשרד עורכי הדין תמיר לוי מזמינים אותך לגלות את כל היתרונות הממתינים לך עם טכנולוגיית ה-NFT וליישם אותם על הצד הטוב ביותר בהתאם לכל הרגולציות ושיקולי המיסוי שיישום הטכנולוגיה טומן בחובו. למידע נוסף ולתיאום שיחת ייעוץ, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר כעת ואחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם.

נשמח לשמוע ממך

צוות המשרד זמין עבורך בכל עת וישמח לסייע לך בכל הנדרש. לקבלת מענה על כל שאלה, לתיאום שיחת ייעוץ וכדי להתחיל לרתום את כל הערך המוסף של משרדנו אל הצמיחה של הארגון שלך, ניתן לפנות אלינו כעת.

Call us 24/7

לשליחת בקשה

    פנו אלינו

      Contact us