כל מה שנדרש לביצוע החלטות מושכלות בהשקעות נדל”ן

עבורנו כמשקיעים, הנוסחה די פשוטה. אנו רוצים נכסים משתלמים באזור טוב ובמחיר שנוכל לעמוד בו. עם זאת, כשעובדים מול מתווכים, נכנסים לתמונה אינטרסים נוספים שאינם תואמים בהכרח לשלנו. כמו כל עסק כלכלי, משרד התיווך מעוניין למקסם רווחים. לכן, לא פעם קשה לנו לזהות כמשקיעים האם אנו אכן נכנסים לעסקת נדל”ן טובה או מובלים אל תוך הרפתקה שאנו לא באמת יודעים כיצד להסתיים. רובנו נכנסים אל העסקאות הללו ללא ידע די צורכו. עם זאת, לא צריך לדעת המון כדי להצליח לבצע השקעה משתלמת ושמשרתת את הצרכים שלך על הצד הטוב ביותר. אם הארגון שלך החל להפנות את המבט אל עולם הנדל”ן, תמיר לוי, עורך דין מקרקעין, משתף אותך כאן בכמה נקודות שיסייעו לך לקבל החלטות מושכלות.

הכול מתחיל בהגדרת צרכים נכונה

אין בעולם הזה נכס שהינו אידיאלי לכל משקיע באשר הוא. הנכס האידיאלי נגזר באופן ישיר מהאופן בו הוא עונה על הצרכים הייחודיים שלך. לכן, הצעד הראשון בדרך להשקעה מניבה הוא להגדיר את הצרכים שלך. זה הזמן לשאול את עצמך מספר שאלות בסיסיות:

  • כמה חדרים נדרשים?
  • מהו השטח שאנו מחפשים?
  • באיזה אזור אנו מעוניינים להשקיע?
  • האם אנו זקוקים למתקנים מיוחדים?
  • האם אנו מעוניינים בנכס חדש או ישן?

להשוות כל הזמן למחירון השוק

אין זה משנה כלל אם המחיר שהציעו לנו עבור הנכס נראה לנו נמוך או גבוה באופן מפתיע, הדבר אמור בכל מקרה להדליק נורות אזהרה. נכס אמין יישאר לרוב בגבולות המחירים החלים בשוק.

מיקום בראש סדר העדיפויות

כולנו שמענו על שלושת המ”מים של עולם הנדל”ן – מיקום, מיקום, מיקום. הדבר נכון לנכסים מסחריים בדיוק כמו לבתי מגורים. עוד לפני שפנית לייעוץ עורך דין מקרקעין, חשוב לבחון את מצב התשתיות בסביבה, הקרבה למרכזים חיוניים, מהי תוכנית הבנייה והפיתוח העתידית באזור ואת כלל המאפיינים המקומיים שעשויים להשפיע על ההשקעה שלך.

לנהל תקציב קפדני

חשוב שניקח בחשבון את כל ההיבטים שעשויים להשפיע על הרווחים שלנו מהעסקה. לא פעם, משקיעים אינם לוקחים בחשבון את שיקולי המיסוי ואינם מתייעצים עם עורך דין מקרקעין המתמחה במיסוי שיסייע להם למצות את הרווחיות מהעסקה. בנוסף, יש לקחת בחשבון עלויות שיפוץ הנדרשות לא פעם, בעיקר כשמדובר בנכס ישן.

להיוועץ בעורך דין מקרקעין

זוהי נקודה שאסור לוותר עליה בשום אופן. חוזי מקרקעין עשויים לעתים קרובות להיות סבוכים ביותר וקשים מאוד להבנה. הייעוץ המשפטי שיעמוד לרשותך יקבע במידה רבה את מידת הסיכון בעסקה שלך ואת הרווחיות שיהיה באפשרותך להפיק ממנה.

להתאזר בסבלנות

עסקת נדל”ן טובה לא ניתן להשיג בחיפזון. כדי להבטיח שהכסף שלנו באמת יעשה עבורנו את העבודה, נצטרך לא פעם להמתין להזדמנות הנכונה ולפעול באופן מחושב וקר. זהו לא הזמן להיות אמוציונליים ולבצע החלטות עם הלב. השוואה מבוססת נתונים, התבוננות בשוק ונכונות לחכות לדברים טובים היא המפתח. אם ניקח את הזמן ונערוך מחקר קפדני, נוכל למצוא נכס שמשרת אותנו על הצד הטוב ביותר.

עורך דין תמיר לוי הוא השותף שלך לכל אורך עסקת הנדל”ן שלך. כעורך דין מקרקעין מיומן, הוא מביא עמו ידע רב ערך וניסיון רב שנים בליווי גורמים עסקיים ברכישות נדל”ן. רוצה ללמוד על כל היתרונות שממתינים לך בעבודתנו המשותפת? כל שעליך לעשות הוא רק להשאיר פרטים באתר ואחד מנציגי המשרד יחזור אליך בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית.

נשמח לשמוע ממך

צוות המשרד זמין עבורך בכל עת וישמח לסייע לך בכל הנדרש. לקבלת מענה על כל שאלה, לתיאום שיחת ייעוץ וכדי להתחיל לרתום את כל הערך המוסף של משרדנו אל הצמיחה של הארגון שלך, ניתן לפנות אלינו כעת.

Call us 24/7

לשליחת בקשה

    פנו אלינו

      Contact us